autoprezentacja

umiejętność zaprezentowania siebie i swoich umiejętności jest kluczowa dla pozyskania klientów, partnerów biznesowych lub wyborców.

Autoprezentacja to podstawa budowania relacji społecznych, zarówno biznesowych jak i politycznych.

autoprezentacja Kowale BiznesuWzbudzanie zaufania, wiarygodność i pewność siebie decyduje o osiągnięciu sukcesu przy współpracy z innymi ludźmi.

W morzu informacji i reklam jest bardzo mało czasu na „pierwsze wrażenie” i zaprezentowanie siebie i firmy w korzystnym świetle. Ważne jest też, aby nie dać się zmanipulować. Poznaj metody świadomego wywierania wpływu i techniki radzenia sobie manipulacją.
„Wśród plew znajdują się też ziarna” – naucz Twoich pracowników wyszukiwać perły w gąszczu „pozornych” okazji. Dowiedz się, jak to zrobić.

ZADAJ PYTANIE O SZKOLENIE – ZAREZERWUJ TERMIN

Dzięki szkoleniom z autoprezentacji uczestnicy nabywają i rozwijają następujące umiejętności

– pewności siebie – nawiązywanie relacji z ludźmi
– skuteczne komunikowanie się
– wzbudzanie zaufania
– podnoszenie wiarygodności firmy
– uczciwe partnerstwo

autoprezentacja

Autoprezentacja, która opiera się na pewności siebie jest możliwa do nauczenia i wypracowania. Przyjęcie zachowań kogoś, kto jest pełen entuzjazmu i gotowości do działania, oraz przekonanie innych o naszej charyzmie może działać jak samospełniająca się przepowiednia! Jeżeli chcemy, żeby ludzie myśleli o nas dobrze, szkolenia z autoprezentacji są dużym krokiem do głębszej zmiany. Nie dowiesz się, dopóki nie spróbujesz.

Sprawdź naszą ofertę. Napisz do nas.

gry miejskie w Gdańsku

Gry miejskie w Gdańsku to świetna zabawa! Integracja zespołu ze zwiedzaniem tego wspaniałego miasta to […]

mobbing w pracy

Mobbing w firmie jest problemem, który może się pojawić niezależnie od starań zarządu przedsiębiorstwa. Ważne […]

warsztat o Twoim zespole

Warsztat o Twoim zespole Kiedy osiągnięcie sukcesu zależy od pracy całego zespołu, komunikacja i współpraca […]

profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta jest wyznacznikiem szacunku firmy dla klienta. 68% respondentów badanych w 2009 roku* […]