bezpieczeństwo danych w sieci

wojna informacyjna w biznesie jest codziennością

Bezpieczeństwo danych w sieci i zapobieganie cyberatakom staje się coraz bardziej konieczne w biznesie.

Oferta, którą proponujemy może być:

1. sprawdzeniem zabezpieczeń

2. wskazaniem źródeł wojny informacyjnej

3. obroną przed fałszywymi opiniami i atakami konkurencji

4. przeszkoleniem personelu odpowiedzialnego za powyższe obszary

Dla kogo ?

  • dla kadry menadżerskiej wyższego i średniego szczebla,
  • dla kierownictwa firm, korporacji, członków zarządów,
  • dla szefów działów marketingu i PR,
  • dla ludzi związanych ze światem polityki,
  • dla ludzi związanych z mediami,
  • dla osób zajmujących się bezpieczeństwem informacyjnym.

Po co ?

  • Zwiększenie świadomości grupy menadżerskiej co do zagrożeń bezpieczeństwa informacyjnego w przedsiębiorstwie.
  • Przedstawienie prawnych aspektów bezpieczeństwa informacyjnego przedsiębiorstwa, w obszarze ochrony danych osobowych, danych wrażliwych, tajemnicy przedsiębiorstwa i tajemnicy państwowej w Polsce i UE.
  • Podstawy tworzenia strategii, doktryn i polityk bezpieczeństwa informacyjnego.
  • Przedstawienie współczesnych metod ataków na zasoby informacyjne przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem socjotechniki.
  • Przedstawianie zasad i sposobów prowadzenia walki informacyjnej na potrzeby biznesu.
  • Przedstawienie etapów, metod i technik współczesnej propagandy oraz sposobów identyfikacji wrogiej propagandy (kampanii propagandowych).
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku organizacji – wykorzystanie social mediów w biznesie.
  • Przedstawienie elementów komunikowania strategicznego w biznesie.
Chcesz poczuć się bezpiecznie i mieć święty spokój? Zapraszamy do kontaktu

 

SEO i optymalizacja stron

SEO i optymalizacja stron www Szkolenie z pozycjonowania stron www, czyli weź wędkę a nie rybę. […]

warsztat o Twoim zespole

Warsztat o Twoim zespole Kiedy osiągnięcie sukcesu zależy od pracy całego zespołu, komunikacja i współpraca […]

obsługa czytelnika

Szkolenie profesjonalna obsługa czytelnika w bibliotece, to pójście z duchem czasu i wyjście naprzeciw potrzebom […]

profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta jest wyznacznikiem szacunku firmy dla klienta. 68% respondentów badanych w 2009 roku* […]