O nas
Kowale Biznesu to zespół profesjonalistów strategicznie dobierany do zadań specjalnych.
Kuźnię prowadzi:
Adam Zajchowski: absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, magister socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, absolwent Politechniki Gdańskiej kierunku Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Socjolog i trener z wykształcenia, z zamiłowaniem uprawia sztukę survivalu i spadochroniarstwo – umiejętności, które również wykorzystuje w biznesie. Jako wytrawny szkoleniowiec, wdrażanie efektywnych technik sprzedaży oraz niewykorzystany potencjał traktuje jako pierwszorzędne wyzwanie. Jego konik to rozpoznawanie potrzeb i skuteczne pozyskiwanie klienta. Wzrok ma szczególnie wyostrzony na nieefektywne formy organizacji.
Więcej na stronie Polskiego Towarzystwa Biznesu.
Dominik Pieczewski: Trener, Coach, Konsultant HR, Rekruter.
Posiada ponad 6 lat doświadczenia, zrealizował ponad 200 dni szkoleniowych, a ponad 100 osób przebadał metodą Development Center. Specjalista w zakresie badań testami kompetencyjnymi – tą metodą przebadał ponad 1 000 osób. Pracował w 4 firmach doradczo – szkoleniowych, usługi doradczo – szkoleniowe zrealizował dla ponad 50 firm i instytucji.
Jego największym osiągnięciem zawodowym jest udział w realizacji projektu polegającego na opracowaniu i wdrożeniu Narzędzia do Badania Kompetencji (NBK) do wszystkich Urzędów Pracy w Polsce.
Psychologię ukończył na Uniwersytecie Gdańskim, ma za sobą również dwuletni kurs z zakresu Terapii Poznawczo – Behawioralnej, Kurs Metody Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (1 stopień) oraz 8-tygodniowy Program Redukcji Stresu (MBSR).
Rafał Dadci: doświadczony trener w sprzedaży i zarządzaniu, z dużymi osiągnięciami.
W pracy specjalizuje się w tematyce dotyczącej szeroko pojętych umiejętności społecznych: komunikacji interpersonalnej, motywowania i rozwoju, zarządzania i budowania zespołów oraz zarządzania sobą w czasie.
Podczas pracy z grupami lubi sztukę improwizacji, empatię, humor oraz kreatywność. Motywację w działaniu na sali szkoleniowej daje mu nie tylko poczucie dobrze wykonane pracy ale przede wszystkim zadowolenie i chęć do zmian wśród uczestników. Z sukcesem zrealizował projekty szkoleniowe dla firm z branży medycznej, bankowej i retail. W pracy szkoleniowej szczególnie lubi nowe, skomplikowane wyzwania wymagające szybkiej adaptacji, nauki i precyzji w działaniu!
Czas wolny aktywnie spędza z rodziną i przyznaje, ze to jego największa pasja!
Magdalena Ciszewska: Digital Marketer, Strateg, Mentor
Swoją karierę zawodową poświęciła online marketingowi i nowym technologiom.
W ciągu 15 lat swojej pracy w branży budowała globalne strategie marketingowe dla takich marek jak: GetResponse, Heinz, Ford, Diageo, Vodafone. W ostatnich latach skupiła się na branży SAAS, głównie na optymalizowaniu funneli sprzedażowych i tworzeniu strategii ekspansji na nowe rynki.
Obecnie Magda jest Dyrektorem Marketingu w SentiOne, gdzie odpowiada za działania marketingowe i trzyma pieczę nad globalną strategią marki. Współpracuje również ze Strefą startUp Gdynia oraz Starter w Gdańsku, gdzie prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu Marketingu Online, Strategii Marketingowych oraz Planowania Produktu.
Magdalena jest tez doświadczonym mówcą, ma na swoim koncie liczne wystąpienia w Polsce oraz w USA.
Dr hab. inż. Piotr Dela specjalista ds. bezpieczeństwa informacyjnego
absolwent Wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, studiów podyplomowych w Akademii Obrony Narodowej w Warszawie i studiów podyplomowych w Instytucie Polityki
Światowej w Waszyngtonie. Od początku pracy zawodowej związany z instytucjami centralnymi MON i szkolnictwem wojskowym. Od 1998 roku pracownik naukowo-dydaktyczny Akademii Obrony Narodowej w Warszawie (obecnie Akademii Sztuki Wojennej), gdzie w 2001 roku uzyskał stopień naukowy doktora, a następnie w 2012 roku stopień naukowy doktora habilitowanego.
Autor ponad 100 artykułów, referatów, podręczników, opracowań naukowych i monografii. Obszar zainteresowań obejmuje: systemy wspomagania decyzji, bezpieczeństwo informacyjne, bezpieczeństwo cyberprzestrzeni, walka informacyjna.
Tajemniczy Klient Wykształcenie – multiwymiarowe.
Umiejętności specjalne – wtapianie się w tłum, zadawanie trudnych pytań, patrzenie na wskroś, „oczy dokoła głowy”, na wyjątkowe zamówienie może stosować prowokację.
Specjalizuje się w badaniach jakościowych pracy personelu w następujących w branżach: sklepy spożywcze, meblowe, odzieżowe, restauracje, przychodnie, szpitale, salony medycyny estetycznej, salony stomatologiczne, biblioteki, urzędy publiczne, banki i instytucje finansowe, i inne.
Kompetencje – skrupulatność, dokładność, szeroka wiedza na temat obsługi klienta, technik sprzedaży, komunikacji z klientem, analiza na wielu poziomach i tzw. multitasking.
Tajemniczy klient jest bezstronny i bezkompromisowy. Prawdę mówi prosto w oczy, niezależnie od oczekiwań inwestora. Dobrze się zastanów zanim zamówisz jej/jego usługi.