obsługa i sprzedaż w piekarni/cukierni

szkolenie podnosi jakość obsługi, dba o klienta i personel

Obsługa w piekarni cukierni może zachęcać do zakupów lub skutecznie zniechęcać. „Wybór należy do Ciebie.”

Niektórzy jedzą tzw. zwykły chleb ze smalcem a inni lubią coś typu świeża bułka wieloziarnista z mozzarellą, pomidorem, listkiem bazylii i nutą oliwy, szczyptą pieprzu i soli.

Każdy lubi dobrą obsługę i okazany szacunek.dobra obsługa w piekarni cukierni

Co decyduje o wyborze konkretnej marki producenta pieczywa? W pierwszej kolejności na pewno jakość wypieków, w drugiej – obsługa klienta. Jak pokazują badania z 2009 roku*, aż 68% klientów kieruje się jakością obsługi. To czy pani się uśmiechnęła, była miła i profesjonalna, czy odburknęła coś pod nosem z kwaśną miną jest kluczowe dla pozyskania stałego klienta.

W ostatnim czasie pojawiło się wiele piekarni cukierni.
Z marek, które przychodzą mi na myśl jest: Szydłowski, Wieczorek, Pellowski, Raszczyk, Czernis, Bochen, NoToCiacho, ….. i wiele innych, w tym sieciowych i ekologicznych.

W niektórych miejscach jest bardzo dobra obsługa i miło jest wrócić po chleb czy drożdżówkę. Istotne jest to, że nie ma znaczenia czy drożdżówka kosztuje 2,20, 2,50 czy 2,80 zł. Są też miejsca do których nie wracamy, pomimo tego, że możemy oszczędzić nawet złotówkę na jednej np. jagodziance.

Podsumowując: Lepiej sprzedawać coś dobrze i drożej (płacąc godnie pracownikom), niż słabo i tanio (mając zdemotywowany personel).

ZADAJ PYTANIE O SZKOLENIE – ZAREZERWUJ TERMIN

Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi piekarni/cukierni mają za zadanie podnieść jakość usług i w długiej perspektywie przyciągnąć większą liczbę klientów.

Obsługa w piekarni cukierni jest tematem jednodniowego warsztatu. Na kursie wskazujemy korzyści pracownikom, płynące z profesjonalnej obsługi. Dzięki temu zajęcia podnoszą motywację pracowników i zaangażowanie się w obowiązki.

Koszt to 1900 zł brutto dla grupy do 18 os., plus  ew. koszty związane z salą szkoleniową i dojazdem.

W koszcie szkolenia zostało ujęte:

  1. Spotkanie i analiza potrzeb szkoleniowych
  2. Materiały dla uczestników
  3. Certyfikaty dla uczestników
  4. Raport po szkolenia opisujące przebieg, wnioski i sugerowane kierunki działań
  5. Spotkanie podsumowujące i konsultacje z trenerem
  6. Ewaluacja w formie ankiety po szkoleniu

W trakcie szkolenia działamy na 3 poziomach rozwoju kompetencji:

  1. Wiedzy
  2. Umiejętności
  3. Motywacji

Program szkolenia jest za każdym razem dopasowywany do oczekiwań zarządu. Szkolenie jest też okazją do wprowadzenia różnych zmian w firmie. Dzięki niemu można przekonać personel, że działania mają być na lepsze. Dobrze wprowadzone zmiany (standardy, procedury) spotykają się z  minimalnym oporem personelu. Szkolenie jest też okazją do dowiedzenia się jakie pomysły, działania i wnioski ma personel prowadzący codzienną sprzedaż.

W programie szkolenia ujęliśmy także sytuacje trudne w pracy i sposoby radzenia sobie z nimi.

Szkolenie z zakresu obsługi klienta jest połączone z przećwiczeniem schematów zachowań i wspólnym wypracowaniem nowych procedur, w odpowiedzi na sytuacje, które się powtarzają. Pozyskanie sojusznika wśród swojego personelu, daje przewagę konkurencyjną. Powoduje, że pracownik jest myślący, samodzielny i odpowiedzialny.

Obsługa w piekarni cukierni to temat cyklu 3 szkoleń dla osiągnięcia jakościowej poprawy serwisu w przeciągu 6 miesięcy.

Przy zakupie całego cyklu do końca roku dajemy rabat 15% na każde szkolenie, czyli łączny koszt to 4 845 zł brutto.

Zapraszamy do kontaktu, to nic nie kosztuje.

 

*badanie z 2009 The Cost of Poor Customer Service: The Economic Impact of the Customer Experience and Engagement in 16 Key Economies

 

 

 

 

 

gry miejskie w Gdańsku

Gry miejskie w Gdańsku to świetna zabawa! Integracja zespołu ze zwiedzaniem tego wspaniałego miasta to […]

komunikacja w zespole

Szkolenie z komunikacji to bardzo szerokie pojęcie. Zawiera trening asertywności i motywację do uczciwego dialogu. […]

zarządzanie zespołem

Szkolenie zarządzanie zespołem jest działaniem stale podnoszącym poprzeczkę i zwiększa efektywność organizacji. Umiejętność budowania zgranego […]

profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta jest wyznacznikiem szacunku firmy dla klienta. 68% respondentów badanych w 2009 roku* […]