OFERTA USŁUG ROZWOJOWYCH
Oferta usług rozwojowych dla biznesu jest „szyta na miarę” dla każdego klienta. W czasie epidemii działamy zdalnie. Dopasujemy cele na najbliższe 6 m-cy, pomożemy w dobraniu zasobów i sposobów działania. Specjalizujemy się w praktycznych warsztatach poprawiających jakość komunikacji, technikach sprzedaży, obsługi klienta, ale także w rozwiązywaniu konfliktów w zespole. Szkolimy z negocjacji w biznesie, budowania strategii a także z przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i rozwijaniu motywacji. Działamy na podstawie przeprowadzonych analiz, pomagamy dobrać właściwe narzędzia i optymalnie zaplanować działania. Zapraszamy do kontaktu.
- zdalne funkcjonowanie firm w czasie epidemii
- szkolenia z profesjonalnej obsługi
- techniki sprzedaży
- radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
- strategie i plany rozwoju firmy
- gry miejskie, uliczne i budowanie zgranego zespołu
- komunikacja interpersonalna
- i wiele innych…
techniki sprzedaży
Techniki sprzedaży (z ang. selling skills) to podstawowe i niezbędne umiejętności pracownika działu handlowego. Nasze szkolenia mają zadanie podnosić kluczowe kompetencje: jak rozpoznawać potrzeby klienta i dopasować ofertę do jego oczekiwań. W praktyce najważniejsza jest komunikacja, czyli dać klientowi mówić czego potrzebuje. Wykorzystujemy metody pozyskania uwagi, zamykania transakcji i inne przydatne praktyki, w oparciu o…
Chcę więcejzarządzanie zespołem
Szkolenie zarządzanie zespołem jest działaniem stale podnoszącym poprzeczkę i zwiększa efektywność organizacji. Umiejętność budowania zgranego zespołu jest kluczowa dla utrzymania wysokiej motywacji pracowników i wydajności firmy. Dynamika zmian, które zachodzą w organizacjach, rotacja pracowników, wymagający rynek pracy, na którym coraz trudniej o dobrych kandydatów sprawiają, że umiejętność zarządzania ludźmi staje się coraz bardziej kluczową kompetencją.…
Chcę więcejobsługa pacjenta
Profesjonalny w tym kontekście oznacza – kompetentny, pomocny, uprzejmy w pracy, ale i asertywny, odporny na stres i pewny siebie. Oferujemy warsztaty z gwarancją wysokiej jakości! Otrzymujemy minimum ocenę 4 (w skali 1-5) na ankiecie ewaluacyjnej, albo rezygnujemy z wynagrodzenia. Nasze doświadczenie i kompetencję pozwalają nam na przedstawienie tej wyjątkowej oferty. W ostatnim czasie, bardziej…
Chcę więcejgry miejskie w Gdańsku
Gry miejskie w Gdańsku to świetna zabawa! Integracja zespołu ze zwiedzaniem tego wspaniałego miasta to coraz chętniej stosowany sposób motywacji pracowników. Oferujemy ciekawe scenariusze i warianty, które dopasowujemy do oczekiwań klienta. Może to być zabawa polegająca na „wyścigu” w stylu gry terenowej, z odnajdywaniem miejsc opisanych / zaznaczonych na mapie, rozwiązywaniem zagadek i zdobywaniem punktów…
Chcę więcejnegocjacje w biznesie
Szkolenie negocjacje w biznesie to gwarancja rozwoju podstawowej umiejętności rozmowy z klientami, partnerami i podwykonawcami. Dobrze przeprowadzone negocjacje to „czysty pieniądz” – zarabiaj i oszczędzaj więcej! ZADAJ PYTANIE O SZKOLENIE – ZAREZERWUJ TERMIN Sztuka negocjacji jest „jak zaloty”, rządzi się swoimi prawami. Dobry negocjator rozpoznaje swojego przeciwnika. Bądź zdobywcą! Korzyści szkolenia: Lepsze lokowanie swoich środków. Sprzedawanie…
Chcę więcejsesje rozwojowe coaching
Sesje Rozwojowe coaching – tylko dla odważnych Wszystko zaczyna się w Twojej głowie. Przeżyte doświadczenia, otaczający Cię ludzie, codzienne zdarzenia wpływają na Twój sposób postrzegania świata, ludzi i samego siebie. To postrzeganie nazywamy przekonaniami. Twoje przekonania (np. „Nie wolno ufać ludziom”; „Muszę wszystko robić idealnie” itp.) funkcjonują na poziomie nieświadomym – tzn. nie pojawiają się…
Chcę więcejprofesjonalna obsługa klienta
Profesjonalna obsługa klienta jest wyznacznikiem szacunku firmy dla klienta. 68% respondentów badanych w 2009 roku* wskazało, że najważniejsza dla nich jest profesjonalna obsługa (z ang. customer service). To znaczy: uprzejma, sprawna i zorientowana na klienta. Większość z nas spotyka się z niewłaściwą obsługą w różnych sytuacjach na co dzień. Na pewno znasz to uczucie lekkiej „irytacji”, kiedy…
Chcę więcejbezpieczeństwo danych w sieci
Bezpieczeństwo danych w sieci i zapobieganie cyberatakom staje się coraz bardziej konieczne w biznesie. Oferta, którą proponujemy może być: 1. sprawdzeniem zabezpieczeń 2. wskazaniem źródeł wojny informacyjnej 3. obroną przed fałszywymi opiniami i atakami konkurencji 4. przeszkoleniem personelu odpowiedzialnego za powyższe obszary Dla kogo ? dla kadry menadżerskiej wyższego i średniego szczebla, dla kierownictwa firm, korporacji,…
Chcę więcejtworzenie wizerunku dobrego pracodawcy
Tworzenie wizerunku dobrego pracodawcy jeszcze nigdy nie było tak pożądane jak dzisiaj. W czasach rynku tzw. pracownika obserwujemy dużą rotację. Dzisiaj pracodawca zabiega o pracowników, zwłaszcza dotyczy to specjalistów, pracowników kreatywnych i zarządzających. Zaangażowanie i lojalność zdobywa się długo, a stracić można w jeden dzień, po np. podjęciu impulsywnej, nieprzemyślanej decyzji. Konkurencja chętnie przyjmie pracownika z…
Chcę więcejobsługa czytelnika
Szkolenie profesjonalna obsługa czytelnika w bibliotece, to pójście z duchem czasu i wyjście naprzeciw potrzebom pracowników. Biblioteka to instytucja, która przetrwała tysiące lat. Świat się zmienia i wszystko wokół też. Pracownicy bibliotek mają coraz więcej wyzwań, którym muszą sprostać. Przejęcie roli centrów kultury, obliguje bibliotekarzy do organizacji wielu wydarzeń. Wśród atrakcji można wymienić: spotkania z…
Chcę więcejstrategie kryzysowe
Dobra strategia rozwoju firmy, pozwala osiągać więcej i szybciej oszczędzając zasoby czasu, materiału i współpracowników. W czasie pandemii wiele firma zadaje sobie kluczowe pytanie – co dalej? Wszystko się zmienia? Nie wszystko, kryzys dotyka całe branże, więc pod tym względem jest przewidywalny. Czasem jest tak, że firma osiąga maksymalne możliwości rozwoju na pewnym etapie i należy…
Chcę więcejtelemarketing
Telemarketing jest obowiązkowym kanałem sprzedaży dla wielu firm mających do zaoferowania usługi lub produkty. Telemarketing powinien być skuteczny, zachęcać do zakupu lub dalszego kontaktu z naszą firmą. Jak wiemy, jest to zadanie bardzo trudny, bo sami często „spławiamy” tych, którzy dzwonią, żeby nam sprzedać coś. ZADAJ PYTANIE O SZKOLENIE – ZAREZERWUJ TERMIN Szkolenie za telemarketingu…
Chcę więcejwarsztat o Twoim zespole
Warsztat o Twoim zespole Kiedy osiągnięcie sukcesu zależy od pracy całego zespołu, komunikacja i współpraca stają się kluczowymi kompetencjami decydującymi o powodzeniu realizowanego przedsięwzięcia. Różne osobowości i poziomy motywacji poszczególnych członków zespołu, zmiany w harmonogramach, konflikty ról, niesprecyzowane lub zbyt wygórowane oczekiwania klientów – to wszystko stałe elementy pracy zespołu, od którego zależą bezpośrednie wyniki…
Chcę więcejmobbing w pracy
Mobbing w firmie jest problemem, który może się pojawić niezależnie od starań zarządu przedsiębiorstwa. Ważne jest, jak sobie z nim radzić. „Zamiatanie problemu pod dywan” może doprowadzić do eskalacji i dużo poważniejszych sytuacji, czy konfliktów w pracy. Mobbing jest nie jest zjawiskiem nowym. W Polsce stosunkowo od niedawna pojawiło się to słowo określające nękanie, prześladowanie…
Chcę więcejradzenie sobie ze stresem
Radzenie sobie ze stresem z wykorzystaniem metody Mindfulness (warsztat, trening) W świecie pełnym zmian, chaosu informacyjnego i szybkiego trybu życia, stres atakuje nas z każdej strony. Umiejętność kontrolowania naszego napięcia staje się kluczowa dla naszego dobrego samopoczucia i efektywnego działania każdego dnia. Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z biologicznymi i psychologicznymi mechanizmami działania stresu oraz…
Chcę więcejSEO i optymalizacja stron
SEO i optymalizacja stron www Szkolenie z pozycjonowania stron www, czyli weź wędkę a nie rybę. „Nie ma Cię w internecie, to znaczy, że Cię nie ma” takie słowa można usłyszeć zarówno od guru marketingu internetowego i przeciętnego gimnazjalisty. Marketing internetowy jest najszybciej rozwijającą się dziedziną docierania do klientów. Zrób krok do przodu, daj się odnaleźć.…
Chcę więcejstrategie marketingowe
Strategie marketingowe czyli planowanie strategiczne i kluczowe taktyki marketingowe Kowale Biznesu oferują specjalistyczne szkolenia dla działów marketingu oraz konkretne usługi dopasowane do klienta z zakresu praktycznego prowadzenia działań marketingowych. UMÓW SIĘ NA DARMOWE KONSULTACJE Kierujemy się nie tym co nam się wydaje fajne, ale tym co działa! Sprawdzamy, badamy, wybieramy skuteczne i najlepsze działania. Planowanie…
Chcę więcejautoprezentacja
Autoprezentacja to podstawa budowania relacji społecznych, zarówno biznesowych jak i politycznych. Wzbudzanie zaufania, wiarygodność i pewność siebie decyduje o osiągnięciu sukcesu przy współpracy z innymi ludźmi. W morzu informacji i reklam jest bardzo mało czasu na „pierwsze wrażenie” i zaprezentowanie siebie i firmy w korzystnym świetle. Ważne jest też, aby nie dać się zmanipulować. Poznaj metody świadomego…
Chcę więcejpierwsza pomoc
Pierwsza pomoc jest podstawową umiejętnością pracowników ochrony zdrowia. W Polsce rocznie jest ponad 100 tysięcy zgonów spowodowanych zawałem serca i kilkadziesiąt tysięcy udarem mózgu. Jest to najczęstsza przyczyna zgonów w wyniku chorób. Czy wszystkie placówki medyczne i wszyscy pracownicy są przygotowani do udzielenia pierwszej pomocy? Zdarza się, że o życiu decydują 3 minuty. Czy Twój personel…
Chcę więcejobsługa i sprzedaż w piekarni/cukierni
Obsługa w piekarni cukierni może zachęcać do zakupów lub skutecznie zniechęcać. „Wybór należy do Ciebie.” Niektórzy jedzą tzw. zwykły chleb ze smalcem a inni lubią coś typu świeża bułka wieloziarnista z mozzarellą, pomidorem, listkiem bazylii i nutą oliwy, szczyptą pieprzu i soli. Każdy lubi dobrą obsługę i okazany szacunek. Co decyduje o wyborze konkretnej marki…
Chcę więcejpisanie tekstów, copywriting
Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się długo szukać odpowiedniego, najbardziej pasującego słowa? Pisanie tekstów na strony internetowe i hasła reklamowe są kluczowe dla odbiorców. Najczęściej komunikujemy się słowami. Każda reklama, opis produktu, funkcjonalności i korzyści ze skorzystania z Twoich usług są czytane lub słuchane. Zrozumiały, dopasowany i przystępny przekaz często decyduje o wyborze klienta. Jeśli potrzebujesz,…
Chcę więcejszkolenia BHP
Szkolenia BHP są obowiązkowe i mają za zadanie chronić pracowników i pracodawcę. Zwykle są traktowane jak niemiły obowiązek, a pracownicy mają nierzadko poczucie „przymuszenia” do uczestnictwa w szkoleniu. Efekt może być taki, że przepisy nie są przestrzegane, bo poza podpisem na liście, część z zatrudnionych jest na szkoleniu nieobecna duchem. Proponujemy praktyczne szkolenia BHP z…
Chcę więcejkomunikacja w zespole
Szkolenie z komunikacji to bardzo szerokie pojęcie. Zawiera trening asertywności i motywację do uczciwego dialogu. Poniżej przybliżam, co przez to rozumiemy i jak można tę wiedzę wykorzystać dla lepszego współdziałania i rozwoju firmy. Sprawdź aktualne informacje na temat tego szkolenia na nowej stronie: adamzajchowski.pl Komunikacja tam, gdzie pracują ludzie. Często brak komunikacji odpowiada za niskie…
Chcę więcejtajemniczy klient
Tajemniczy klient (z języka angielskiego, „mystery shopper”) jest jedną z coraz bardziej popularnych metod sprawdzenia jakości obsługi klienta. Czy to sklep, przychodnia, bank, restauracja czy inny punkt usługowy – możemy Ci pomóc je sprawdzić metodą „tajemniczego klienta”. 68% klientów kieruje się najlepszą obsługą, nie ceną lub asortymentem danego miejsca. My, jako klienci, stajemy się coraz bardziej wymagający. Niektórzy…
Chcę więcejakcje społeczne
Jesteśmy zespołem „aktywistów” przekonanych, że marketing społeczny na poziomie lokalnym ma nadal niewykorzystany potencjał. Akcje społeczne rozumiemy jako zaangażowanie w działania lokalne według myśli: myśli globalnie – działaj lokalnie. Jeśli chcesz połączyć promocję Twojej marki z działaniami pro-społecznymi, chętnie Ci w tym pomożemy. Wierzymy w odpowiedzialny, zaangażowany marketing, który może mieć wpływ na kształtowanie pozytywnych…
Chcę więcej