OFERTA

Specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i procesów biznesowych.

Nasi stratedzy skutecznie definiują źródło problemów i dopasowują optymalne rozwiązania.

techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży (z ang. selling skills) to podstawowe i niezbędne umiejętności pracownika działu handlowego. Nasze […]

strategie dla firm

Dobra strategia rozwoju firmy, pozwala osiągać więcej i szybciej oszczędzając zasoby czasu, materiału i współpracowników. Czasem […]

obsługa pacjenta

Zapraszamy na szkolenia dla pracowników z obsługi pacjenta, w tym także „trudnego pacjenta”. W ostatnim czasie, […]

Tworzenie wizerunku dobrego pracodawcy

Tworzenie wizerunku dobrego pracodawcy jeszcze nigdy nie było tak pożądane jak dzisiaj. W czasach rynku […]

Obsługa czytelnika

Szkolenie profesjonalna obsługa czytelnika w bibliotece, to pójście z duchem czasu i wyjście naprzeciw potrzebom […]

Szkolenie zarządzanie zespołem

Szkolenie zarządzanie zespołem jest działaniem organizacji stale podnoszących swoją poprzeczkę. Umiejętność budowania i zarządzania zespołem […]

Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta jest wyznacznikiem szacunku firmy dla klienta. 68% respondentów badanych w 2009 roku* […]

bezpieczeństwo danych w sieci

Bezpieczeństwo danych w sieci i zapobieganie cyberatakom staje się coraz bardziej konieczne w biznesie. Oferta, […]

Telemarketing

Telemarketing jest obowiązkowym kanałem sprzedaży dla wielu firm mających do zaoferowania usługi lub produkty. Telemarketing […]

autoprezentacja

Autoprezentacja to podstawa budowania relacji społecznych, zarówno biznesowych jak i politycznych. Wzbudzanie zaufania, wiarygodność i […]

Sesje Rozwojowe coaching

Sesje Rozwojowe coaching – tylko dla odważnych Wszystko zaczyna się w Twojej głowie. Przeżyte doświadczenia, […]

Warsztat o Twoim zespole

Warsztat o Twoim zespole Kiedy osiągnięcie sukcesu zależy od pracy całego zespołu, komunikacja i współpraca […]

strategie marketingowe

Strategie marketingowe czyli planowanie strategiczne i kluczowe taktyki marketingowe Kowale Biznesu oferują specjalistyczne szkolenia dla […]

Radzenie sobie ze stresem

Radzenie sobie ze stresem z wykorzystaniem metody Mindfulness (warsztat, trening) W świecie pełnym zmian, chaosu […]

SEO i optymalizacja stron

SEO i optymalizacja stron www Szkolenie z pozycjonowania stron www, czyli weź wędkę a nie rybę. […]

Gry miejskie w Gdańsku

Gry miejskie w Gdańsku to świetna zabawa! Integracja zespołu ze zwiedzaniem tego wspaniałego miasta to […]

Pierwsza pomoc

Pierwsza pomoc jest podstawową umiejętnością pracowników ochrony zdrowia. W Polsce rocznie jest ponad 100 tysięcy […]

mobbing w pracy

Mobbing w firmie jest problemem, który może się pojawić niezależnie od starań zarządu przedsiębiorstwa. Ważne […]

obsługa i sprzedaż w piekarni/cukierni

Obsługa w piekarni cukierni może zachęcać do zakupów lub skutecznie zniechęcać. „Wybór należy do Ciebie.” […]

pisanie tekstów, copywriting

Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się długo szukać odpowiedniego, najbardziej pasującego słowa? Pisanie tekstów na strony […]

szkolenia BHP

Szkolenia BHP są obowiązkowe i mają za zadanie chronić pracowników i pracodawcę. Zwykle są traktowane […]

negocjacje w biznesie

Szkolenie negocjacje w biznesie to gwarancja rozwoju podstawowej umiejętności rozmowy z klientami, partnerami i podwykonawcami. […]

komunikacja w zespole

Szkolenie z komunikacji to bardzo szerokie pojęcie. Zawiera trening asertywności i motywację do uczciwego dialogu. […]

tajemniczy klient

Tajemniczy klient (z języka angielskiego, „mystery shopper”) jest jedną z coraz bardziej popularnych metod sprawdzenia jakości […]

Akcje społeczne

Jesteśmy zespołem „aktywistów” przekonanych, że marketing społeczny na poziomie lokalnym ma nadal niewykorzystany potencjał. Akcje […]