profesjonalna obsługa klienta

Szkolenie z profesjonalnej obsługi znacznie podnosi zadowolenie klienta.

Profesjonalna obsługa klienta jest wyznacznikiem szacunku firmy dla klienta.

obsługa klienta

68% respondentów badanych w 2009 roku* wskazało, że najważniejsza dla nich jest profesjonalna obsługa (z ang. customer service). To znaczy: uprzejma, sprawna i zorientowana na klienta.

Większość z nas spotyka się z niewłaściwą obsługą w różnych sytuacjach na co dzień. Na pewno znasz to uczucie lekkiej „irytacji”, kiedy brak powitalnego „dzień dobry” w sklepie, a ekspedientka omija Cię spojrzeniem. Przez ostatnie 20 lat świadomość konsumentów i oczekiwania dotyczące serwisu bardzo się zmieniły. Spodziewamy się dobrej obsługi zarówno w piekarni, przychodni czy Zakładzie Usług Społecznych. A zatem – jak zapewnić i monitorować najlepszą możliwie, profesjonalną obsługę Twoich klientów?
Sposób i jakość komunikacji z odbiorcami usług Twojej firmy może, i wręcz  powinna być sprawdzana.W czasach coraz silniejszej konkurencji, podobnych produktów, cen i marż, trudno zyskać przewagę konkurencyjną. Szkolenie z obsługi klienta, jak pokazują wiarygodne badania, jest tym, co pozwala zrobić różnicę. Ukłonem w stronę klienta.

ZADAJ PYTANIE O SZKOLENIE – ZAREZERWUJ TERMIN

Trenerzy Kowali Biznesu dobrze wiedzą, czym jest profesjonalna obsługa klienta. Specjalizujemy się w tej tematyce od lat, przeprowadzając szkolenia w różnych branżach. Od placówek prywatnej opieki medycznej, przez firmy informatyczne, sklepy i na pracownikach skupu złomu kończąc. Dopasowujemy programy do określonych warunków i specyfiki grup odbiorców.

Nasze szkolenia są przede wszystkim praktyczne. Mają na celu przećwiczenie, przekonanie i zmotywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Wypracowanie razem z pracownikami pragmatycznych procedur, stosowanych w trudnych sytuacjach, owocuje ich dużym zaangażowaniem w szkolenie. Wspólna praca umożliwia działanie na rzeczywistych sytuacja i autentycznych problemach. W części praktycznej udaje się poznać mocne i słabe strony poszczególnych członków personelu.

Sprawdź aktualne informacje o szkoleniu na nowej stronie: adamzajchowski.pl

Warsztaty składają się z 3 części:

  1. Teoretyczna –   najważniejsze zasady obsługi klienta, narzędzia komunikacyjne, dobre nawyki i zachowania. Poprzez wczucie się w rolę klienta, uczestnicy szkolenia są w stanie zmienić perspektywę i inaczej oceniać na swoją pracę.
  2. Moduł tzw. „trudnego klienta” i sposoby radzenia sobie z nim. Omawiamy metody, które mają ułatwić pracownikom prowadzenie profesjonalnej obsługi w warunkach silnego stresu i emocji. W części praktycznej ćwiczymy konkretne techniki „rozbrajania” awanturującego się klienta. Nie zapominamy o sposobach radzenia sobie ze stresem.
  3. Część trzecia to głównie zajęcia praktyczne. Ćwiczenia różnych „zawodowych” sytuacji i znajdywanie najlepszych rozwiązań.

Jeżeli chcesz zadbać o Twoich klientów, zacznij od ankiet lub zbadaj jakość obsługi np. metodą „tajemniczego klienta” z naszą pomocą.

*badanie z 2009 The Cost of Poor Customer Service: The Economic Impact of the Customer Experience and Engagement in 16 Key Economies

Skontaktuj się  z nami. Zadaj pytanie. Sprawdź naszą obsługę klienta ;)

autoprezentacja

Autoprezentacja to podstawa budowania relacji społecznych, zarówno biznesowych jak i politycznych. Wzbudzanie zaufania, wiarygodność i […]

techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży (z ang. selling skills) to podstawowe i niezbędne umiejętności pracownika działu handlowego. Nasze […]

tajemniczy klient

Tajemniczy klient (z języka angielskiego, „mystery shopper”) jest jedną z coraz bardziej popularnych metod sprawdzenia jakości […]

telemarketing

Telemarketing jest obowiązkowym kanałem sprzedaży dla wielu firm mających do zaoferowania usługi lub produkty. Telemarketing […]