sesje rozwojowe coaching

tylko dla odważnych

Sesje Rozwojowe coaching – tylko dla odważnych

Wszystko zaczyna się w Twojej głowie.

Przeżyte doświadczenia, otaczający Cię ludzie, codzienne zdarzenia wpływają na Twój sposób postrzegania świata, ludzi i samego siebie. To postrzeganie nazywamy przekonaniami.

Twoje przekonania (np. „Nie wolno ufać ludziom”; „Muszę wszystko robić idealnie” itp.) funkcjonują na poziomie nieświadomym – tzn. nie pojawiają się na co dzień w Twoich myślach, wpływają jednak na ich treść i co najważniejsze – na Twoje zachowanie.

Twoje zachowania natomiast kształtują rzeczywistość wokół Ciebie. Im więcej masz w życiu odpowiedzialności za innych (jako szef, rodzic, nauczyciel), tym bardziej Twoje przekonania i wynikające z nich zachowania wpływają na innych. Proces ten prezentuje poniższy schemat:

rozwój coaching

Sesje rozwojowe coaching to przestrzeń i czas, podczas którego będziesz miał/a okazję przyjrzeć się swoim przekonaniom i ich wpływie na otaczającą Cię rzeczywistość – zawodową, koleżeńską, rodzinną i tą Twoją własną – osobistą. Z tą świadomością łatwiej zaakceptujesz swój sposób bycia, komunikowania się z innymi, postępowania.

Jest to też pierwszy krok do zmiany – jeśli jej potrzebujesz.

Nie jest to podróż łatwa – wymaga dużej uwagi i przyglądaniu się samemu sobie oraz akceptacji tego, co się w sobie odkryje.

Dlatego zapraszam do niej tylko odważnych.

Cele sesji:

  1. Poszerzenie świadomości Klienta na temat swoich przekonań i wartości oraz ich wpływie na otaczającą rzeczywistość.
  2. Praca nad zmianą wybranych przekonań oraz wynikających z nich zachowań w codziennym życiu.
  3. Praca nad akceptacją wybranych przekonań i wynikających z nich konsekwencji.

 

 

 

mobbing w pracy

Mobbing w firmie jest problemem, który może się pojawić niezależnie od starań zarządu przedsiębiorstwa. Ważne […]

gry miejskie w Gdańsku

Gry miejskie w Gdańsku to świetna zabawa! Integracja zespołu ze zwiedzaniem tego wspaniałego miasta to […]

negocjacje w biznesie

Szkolenie negocjacje w biznesie to gwarancja rozwoju podstawowej umiejętności rozmowy z klientami, partnerami i podwykonawcami. […]

profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta jest wyznacznikiem szacunku firmy dla klienta. 68% respondentów badanych w 2009 roku* […]