strategie marketingowe
szkolenia i usługi, o tym jak najlepiej tworzyć strategie marketingowe.
Strategie marketingowe czyli
planowanie strategiczne i kluczowe taktyki marketingowe
Kowale Biznesu oferują specjalistyczne szkolenia dla działów marketingu oraz konkretne usługi dopasowane do klienta z zakresu praktycznego prowadzenia działań marketingowych.
UMÓW SIĘ NA DARMOWE KONSULTACJE
Kierujemy się nie tym co nam się wydaje fajne, ale tym co działa! Sprawdzamy, badamy, wybieramy skuteczne i najlepsze działania.
Planowanie Strategiczne 
- Kluczowe elementy strategii marketingowej
- Jak odróżnić dobry pomysł od złego pomysłu – metody ewaluacji strategii produktowej
- Problem i rozwiązanie – kluczowe zagadnienia w definiowaniu produktu i pozycjonowania
- Kim jest klient? – definiowanie grupy docelowej
- Definiowanie, Ocena oraz mapowanie potrzeb klienta
- Analiza rynku – rozmiar rynku oraz prognozy
- Analiza konkurencji (metoda SWOT) –
- Nisze rynkowe – definiowanie nisz oraz metody oceny potencjału
Kluczowe Taktyki Marketingowe
- Rola marketingu w produkcie
- Planowanie roadmapy marketingowej oraz planu komunikacyjnego
- Planowanie oraz kluczowe elementy budżetu marketingowego
- Prognozy przychodowe
- Skuteczna komunikacja – jak powinien wyglądać język marketingowy
- Akwizycja – kanały dotarcia do grupy docelowej (reklama online, kanały własne , media społecznosciowe, SEO, SEM, PPC, sponsoring)
- Influencer marketing – definicja, taktyki, trendy
- Content makeketing – definicja, taktyki, trendy
- Retencja – najskuteczniejsze narzędzia i taktyki retencyjne
- Lead Generation – metody pozyskiwania oraz ewaluacji leadów sprzedażowych
- Marketing B2B vs B2C – podobieństwa i różnice
- Planowanie kampanii marketingowej – czas, kanały, budżet, ROI (canvas)
- Najważniejsze metryki w marketingu – CLV, ROI, MRR, CHURN, zaangażowanie
Jeżeli wiesz, że marketing przenosi się do internetu, a nie wiesz jak na tym skorzystać - pisz lub dzwoń