strategie marketingowe

szkolenia i usługi, o tym jak najlepiej tworzyć strategie marketingowe.

Strategie marketingowe czyli

planowanie strategiczne i kluczowe taktyki marketingowe

Kowale Biznesu oferują specjalistyczne szkolenia dla działów marketingu oraz konkretne usługi dopasowane do klienta z zakresu praktycznego prowadzenia działań marketingowych.

UMÓW SIĘ NA DARMOWE KONSULTACJE

Kierujemy się nie tym co nam się wydaje fajne, ale tym co działa! Sprawdzamy, badamy, wybieramy skuteczne i najlepsze działania.

Planowanie Strategiczne strategie marketingowe

  • Kluczowe elementy strategii marketingowej 
  • Jak odróżnić dobry pomysł od złego pomysłu – metody ewaluacji strategii produktowej 
  • Problem i rozwiązanie – kluczowe zagadnienia w definiowaniu produktu i pozycjonowania 
  • Kim jest klient? – definiowanie grupy docelowej 
  • Definiowanie, Ocena oraz mapowanie potrzeb klienta 
  • Analiza rynku – rozmiar rynku oraz prognozy 
  • Analiza konkurencji (metoda SWOT) – 
  • Nisze rynkowe – definiowanie nisz oraz metody oceny potencjału

Kluczowe Taktyki Marketingowe

  • Rola marketingu w produkcie
  • Planowanie roadmapy marketingowej oraz planu komunikacyjnego
  • Planowanie oraz kluczowe elementy budżetu marketingowego
  • Prognozy przychodowe
  • Skuteczna komunikacja – jak powinien wyglądać język marketingowy
  • Akwizycja – kanały  dotarcia do grupy docelowej (reklama online, kanały własne , media społecznosciowe, SEO, SEM, PPC, sponsoring)
  • Influencer marketing – definicja, taktyki, trendy
  • Content makeketing – definicja, taktyki, trendy
  • Retencja – najskuteczniejsze narzędzia i taktyki retencyjne
  • Lead Generation – metody pozyskiwania oraz ewaluacji leadów sprzedażowych
  • Marketing B2B vs B2C – podobieństwa i różnice
  • Planowanie kampanii marketingowej – czas, kanały, budżet, ROI (canvas)
  • Najważniejsze metryki w marketingu – CLV, ROI, MRR, CHURN, zaangażowanie
Jeżeli wiesz, że marketing przenosi się do internetu, a nie wiesz jak na tym skorzystać - pisz lub dzwoń

szkolenia BHP

Szkolenia BHP są obowiązkowe i mają za zadanie chronić pracowników i pracodawcę. Zwykle są traktowane […]

tajemniczy klient

Tajemniczy klient (z języka angielskiego, „mystery shopper”) jest jedną z coraz bardziej popularnych metod sprawdzenia jakości […]

profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta jest wyznacznikiem szacunku firmy dla klienta. 68% respondentów badanych w 2009 roku* […]

techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży (z ang. selling skills) to podstawowe i niezbędne umiejętności pracownika działu handlowego. Nasze […]