techniki sprzedaży

naucz swoich ludzi skutecznych technik sprzedaży i sprawdź efekty

Techniki sprzedaży (z ang. selling skills) to podstawowe i niezbędne umiejętności pracownika działu handlowego. Nasze szkolenia mają zadanie podnosić kluczowe kompetencje: jak rozpoznawać potrzeby klienta i dopasować ofertę do jego oczekiwań. W praktyce najważniejsza jest komunikacja, czyli dać klientowi mówić czego potrzebuje. Wykorzystujemy metody pozyskania uwagi, zamykania transakcji i inne przydatne praktyki, w oparciu o wzajemny szacunek. Szkolimy we wszystkich branżach i stanowiskach.

Sprawdź aktualne informacje o szkoleniu na nowej stronie: adamzajchowski.pl

rozmowa handlowa, techniki sprzedaży

Korzyści ze szkolenia sprzedażowego:
Umiejętność obserwacji i analizy pozwala pracownikom rozpoznać potrzeby konkretnego klienta i z łatwością dostosować sposoby prezentacji oferty, odpowiednio wykorzystując atuty produktów lub usług. Zdawałoby się, że pozornie przygotowani sprzedawcy, akwizytorzy czy telemarketerzy znają niektóre z tych technik, ale nadal popełniają rażące błędy. Profesjonalna sprzedaż polega bowiem też na tym, że szanuje się czas swój i rozmówcy. Nie „zarzuca się” klienta argumentami, nie pozwalając mu dojść do słowa. Jak wiemy, często przynosi to odwrotny skutek.

Nabycie umiejętności „obchodzenia zastrzeżeń” pozwoli na wybicie negatywnych argumentów z ręki sceptycznego rozmówcy. Skupienie się na faktach i korzyściach. Skuteczne zamykanie rozmów handlowych jest sztuką, która oszczędza czas i umożliwia sprzedaż Twoich produktów i usług wahającemu się klientowi.
Warsztaty i symulacje sytuacji handlowych pozwalają nauczyć się stosowania różnych technik na co dzień. Ćwiczenia umożliwiają wejście na poziom nieświadomej kompetencji (umiejętna kontrola mowy ciała powinna być jak prowadzenie auta przez doświadczonego kierowcę).

techniki sprzedaży sukces

ZADAJ PYTANIE O SZKOLENIE- ZAREZERWUJ TERMIN

Przed każdym szkoleniem dokładamy starań, aby warsztaty były bardziej praktyczne,

niż „akademickie”, dlatego staramy się dobrze poznać specyfikę branży i firmy.

  • poznanie potrzeb klienta (czego oczekuje, co wywołuje „błysk w oku”, jakie korzyści przekłada na wyniki sprzedaży, jakie ma cele towarzyszące, jakim jest typem człowieka itp.)
  • dopasowanie oferty do oczekiwań (dobór określonych kilku korzyści i rozmowa na ich temat, ale nie „zasypywanie” argumentami, bo to zwykle kojarzy się z nagabywaniem, przy tym punkcie można wykorzystać prezentację oferty).
  • zamykanie sprzedaży (to jest konieczny punkt rozmowy handlowej, ale wymaga dużych umiejętności i obserwacji sygnałów kupna, nie naciskania, w zależności od człowieka i branży).
  • podziękowanie za kontakt (może być w formie maila podsumowującego, telefonu) ma pogłębić relację i otworzyć klienta na dalszą, długofalową współpracę. Świadczy to także o wysokiej klasy serwisie i profesjonalnej obsłudze klienta. Przygotowanie zespołu sprzedaży  na elastyczne stosowanie poznanych technik. Pozwala zmierzyć się ze wszystkimi wyzwaniami ciągle zmieniającego się rynku. Dlatego liczy się trening, trening i efekty.

Podsumowując: nasze szkolenie pomoże zwiększyć Twoją sprzedaż i da się to zmierzyć!

Sprawdź naszą ofertę, to nic nie kosztuje

obsługa pacjenta

Profesjonalny w tym kontekście oznacza – kompetentny, pomocny, uprzejmy w pracy, ale i asertywny, odporny […]

pierwsza pomoc

Pierwsza pomoc jest podstawową umiejętnością pracowników ochrony zdrowia. W Polsce rocznie jest ponad 100 tysięcy […]

autoprezentacja

Autoprezentacja to podstawa budowania relacji społecznych, zarówno biznesowych jak i politycznych. Wzbudzanie zaufania, wiarygodność i […]

telemarketing

Telemarketing jest obowiązkowym kanałem sprzedaży dla wielu firm mających do zaoferowania usługi lub produkty. Telemarketing […]