telemarketing

Telemarketing jest podstawowym kanałem sprzedaży

Telemarketing jest obowiązkowym kanałem sprzedaży dla wielu firm mających do zaoferowania usługi lub produkty.

Telemarketing powinien być skuteczny, zachęcać do zakupu lub dalszego kontaktu z naszą firmą.

Jak wiemy, jest to zadanie bardzo trudny, bo sami często „spławiamy” tych, którzy dzwonią, żeby nam sprzedać coś.

ZADAJ PYTANIE O SZKOLENIE – ZAREZERWUJ TERMIN

Szkolenie za telemarketingu ma kilka celów:

  1. Wyszkolić pracownika, żeby chciał dzwonić, a nie szukał wymówek, w stylu „muszę posprzątać biurko, zaparzyć kawę, komputer mi się zawiesza itp.”
  2. Spowodować, że kontakt z twoim telemarketerem będzie pozytywny i otworzy możliwość późniejszego kontaktu.
  3. Przećwiczyć frazy, zdania często powtarzane, odpowiedzi na często zadawane pytania. Zwiększa to płynność mówienia i lepszy kontakt z rozmówcą.
  4. Staramy się zachować „Człowieka w człowieku”. Brzmi to trochę prowokacyjnie, a chodzi o zwrócenie uwago na fakt, że często mamy do czynienia z „pracownikiem – robotem”, a nie tego oczekujemy. Pomagamy w pracy zachować naturalność i swobodę.

telemarketing, sprzedaż przez telefon

Innymi słowy możemy powiedzieć, że podczas szkoleń z zakresu „Telemarketingu” kładziemy nacisk na 3 kluczowe elementy:

  1. Wiedzę o tym jak ma przebiegać skuteczna rozmowa handlowa i jakie cele warto określić.
  2. Ćwiczenia, ćwiczenia, ćwiczenia. Jak rozmawiać, jaki ton, barwa, tempo mówienia jest skuteczne. Także jak nie dać się sprowokować.
  3. Motywację pracownika do pracy. Bo co z tego, że pracownik wie, umie, a nie robi, bo mu się nie chce?

Jesteśmy w stanie dopasować naszą ofertę do każdej branży czy specyfiki prowadzonego biznesu.

Sprawdź naszą ofertę.

 

profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta jest wyznacznikiem szacunku firmy dla klienta. 68% respondentów badanych w 2009 roku* […]

strategie marketingowe

Strategie marketingowe czyli planowanie strategiczne i kluczowe taktyki marketingowe Kowale Biznesu oferują specjalistyczne szkolenia dla […]

obsługa i sprzedaż w piekarni/cukierni

Obsługa w piekarni cukierni może zachęcać do zakupów lub skutecznie zniechęcać. „Wybór należy do Ciebie.” […]

obsługa pacjenta

Profesjonalny w tym kontekście oznacza – kompetentny, pomocny, uprzejmy w pracy, ale i asertywny, odporny […]