telemarketing
Telemarketing jest podstawowym kanałem sprzedaży
Telemarketing jest obowiązkowym kanałem sprzedaży dla wielu firm mających do zaoferowania usługi lub produkty.
Telemarketing powinien być skuteczny, zachęcać do zakupu lub dalszego kontaktu z naszą firmą.
Jak wiemy, jest to zadanie bardzo trudny, bo sami często „spławiamy” tych, którzy dzwonią, żeby nam sprzedać coś.
ZADAJ PYTANIE O SZKOLENIE – ZAREZERWUJ TERMIN
Szkolenie za telemarketingu ma kilka celów:
- Wyszkolić pracownika, żeby chciał dzwonić, a nie szukał wymówek, w stylu „muszę posprzątać biurko, zaparzyć kawę, komputer mi się zawiesza itp.”
- Spowodować, że kontakt z twoim telemarketerem będzie pozytywny i otworzy możliwość późniejszego kontaktu.
- Przećwiczyć frazy, zdania często powtarzane, odpowiedzi na często zadawane pytania. Zwiększa to płynność mówienia i lepszy kontakt z rozmówcą.
- Staramy się zachować „Człowieka w człowieku”. Brzmi to trochę prowokacyjnie, a chodzi o zwrócenie uwago na fakt, że często mamy do czynienia z „pracownikiem – robotem”, a nie tego oczekujemy. Pomagamy w pracy zachować naturalność i swobodę.
Innymi słowy możemy powiedzieć, że podczas szkoleń z zakresu „Telemarketingu” kładziemy nacisk na 3 kluczowe elementy:
- Wiedzę o tym jak ma przebiegać skuteczna rozmowa handlowa i jakie cele warto określić.
- Ćwiczenia, ćwiczenia, ćwiczenia. Jak rozmawiać, jaki ton, barwa, tempo mówienia jest skuteczne. Także jak nie dać się sprowokować.
- Motywację pracownika do pracy. Bo co z tego, że pracownik wie, umie, a nie robi, bo mu się nie chce?
Jesteśmy w stanie dopasować naszą ofertę do każdej branży czy specyfiki prowadzonego biznesu.
Sprawdź naszą ofertę.