strategie kryzysowe

pozyskanie klientów, oferowanie nowych usług, zdobywanie nowych rynków

Dobra strategia rozwoju firmy, pozwala osiągać więcej i szybciej oszczędzając zasoby czasu, materiału i współpracowników.

W czasie pandemii wiele firma zadaje sobie kluczowe pytanie – co dalej? Wszystko się zmienia? Nie wszystko, kryzys dotyka całe branże, więc pod tym względem jest przewidywalny. Czasem jest tak, że firma osiąga maksymalne możliwości rozwoju na pewnym etapie i należy zadać pytanie: Co dalej? W „starej skórze” czuje się ciasno i niewygodnie. Przestrzeń jest wypełniona nowymi pracownikami i dostawionymi biurkami. Ten moment można porównać do zrzucenia skóry przez rosnącego owada, my pomagamy przeobrazić się w motyla.

Sprawdź aktualne informacje na nowej stronie: adamzajchowski.pl

Oferujemy pomoc w każdym z poniższych etapów:

strategie dla firm

  1. Stawianie celów (co chcę osiągnąć, w jakim czasie, jakim nakładem zasobów)
  2. Planowanie konkretnych działań (pomiar rezultatów wprowadzonych rozwiązań, obserwacja rynku, konkurencji i warunków brzegowych)
  3. Określanie taktyki osiągania konkretnych celów (np. opracowanie najbardziej skutecznego schematu pozyskiwania informacji i docierania do klientów z określonej branży)
  4. Opracowanie schematu SWOT (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia) dla całej firmy lub poszczególnych jej działów
  5. Budowanie strategii marketingowych (od tworzenia ulotki i wizytówki, poprzez wykorzystywanie internetu, po marketing szeptany)
  6. Wykorzystanie internetu i przedstawienie jego gigantycznych możliwości (od wpisów do katalogów cyfrowych, przez witrynę internetową i na mediach społecznościowych kończąc). 
  7. Tworzenie systemów motywacyjnych
  8. Integracje zespołu i nadawania wspólnego celu.
skorzystaj z darmowych konsultacji.

Strategia rozwoju firmy dotyczy każdego przedsiębiorcy, nawet jeżeli jest to stoisko z kwiatami. Każde przedsięwzięcie jest osadzone w określonym kontekście społeczno-biznesowym które się bardzo szybko się zmienia.

Strategie marketingowe rozwoju firmy / marki / produktu.

Strategie marketingowe na poważnie i konkretnie. Działamy na podstawie przeprowadzonych analiz, pomagamy dobrać właściwe narzędzia promocji i odpowiednio zaplanować kampanię marketingową – krótko i długofalową.
W dzisiejszym świecie mamy bardzo szerokie możliwości promocji, reklamy
i tworzenia produktów. Nie to jest problemem, a to, jak najlepiej wydać środki według przemyślanego i zaplanowanego biznesplanu, żeby uzyskać najlepszy zwrot z inwestycji.

Nasza oferta powstała na podstawie doświadczeń w pracy w korporacjach i dla mikro i małych firm.  Polecamy się również biznesom, które chcą odświeżyć wyeksploatowaną markę, dobrze zaplanować działania promocyjne bądź po prostu poszukują alternatywnej, atrakcyjnej formy współpracy i świeżego spojrzenia „z zewnątrz”.

ZADAJ PYTANIE – ZAREZERWUJ TERMIN

Ze strategią marketingową są nierozerwalnie połączone badania rynkowe. Mają fundamentalne znaczenie dla rozwoju firmy – m.in. grup docelowych, potrzeb, oczekiwań i opinii klientów, działań i produktów konkurencji. Współpracujemy z profesjonalistami – analitykami rynku, stosując różne metody w zależności od produktów i usług (analiza preferencji w internecie, techniki ankietowe, wywiady, badania jakościowe indywidualne/ogniskowe).

Czy śledzisz na bieżąco wszystkie nowinki ze świata sprzętu komputerowego i oprogramowania? Czy jesteś na bieżąco ze zmianami z zakresu przepisów prawa, podatków, ulg i możliwości uzyskania dofinansowania? Jeżeli masz wątpliwości skorzystaj z pomocy firmy zewnętrznej i umów się na konsultację.

Naszym zadaniem jest dostarczyć oczekiwany produkt. Mamy swoje, niezależne zdanie, nie przytakujemy szefowi na jego wszystkie pomysły. Nasza wiedza i doświadczenia pozwalają spojrzeć na problem z kliku perspektyw, używając różnych narzędzi (np. metody 6 kapeluszy) i w połączeniu z oczekiwaniami klienta uzyskać unikalny efekt końcowy.

W strategii rozwoju bierzemy pod uwagę wiele czynników takich jak:strategia firmy

  • co wyróżnia nas od konkurencji
  • jak dopasować produkty i usługi do oczekiwań klientów w ciągle zmieniających się warunkach
  • dane makroekonomiczne i zmienne rynkowe poza naszym wpływem
  • „życie” produktów
  • działania konkurencji i monitorowanie trendów
  • fuzje i partnerstwo biznesowe
  • nowe nisze do zagospodarowania
  • innowacje
  • strategia marketingowa, badania i możliwość elastycznego wprowadzania korekt

Przykład naszego działania można przeczytać w blogu wpis – „Strategia rozwoju firmy w soczewce”, do którego odsyłam: kowalebiznesu.pl/blog/

Chcesz odnieść jeszcze większy sukces? Stwórz strategię i plan, możesz w nim ująć Kowali Biznesu. Skontaktuj się z nami.

obsługa pacjenta

Profesjonalny w tym kontekście oznacza – kompetentny, pomocny, uprzejmy w pracy, ale i asertywny, odporny […]

strategie marketingowe

Strategie marketingowe czyli planowanie strategiczne i kluczowe taktyki marketingowe Kowale Biznesu oferują specjalistyczne szkolenia dla […]

mobbing w pracy

Mobbing w firmie jest problemem, który może się pojawić niezależnie od starań zarządu przedsiębiorstwa. Ważne […]

SEO i optymalizacja stron

SEO i optymalizacja stron www Szkolenie z pozycjonowania stron www, czyli weź wędkę a nie rybę. […]